Onsdag

Idag är en sån där dag då allt känns så jävla meningslöst.
Jag kämpar för att fixa mina betyg, men känns hela tiden som att det jag gör inte duger.. Som att jag kommer få vara utan slutbetyg.
Jag beställde en klänning till studenten, men jag kan inte ha den. Eller kan, det kan jag. Men jag vill inte ha den. Den sitter dåligt över brösten och den är genomskinlig så man kommer se trosorna. Så vet inte hur jag ska göra när det gäller kläder.
Känns också totalt meningslöst att ens fara till skolan på studenten. Fara dit och låtsas som något, när det inte kommer finnas någon från min familj utanför skolan när det är dags för utsläppet. Har jag tur så är Fredrik där, kan väl hända att hans familj är där. Men det är ändå inte samma sak.. Mamma och dem kommer befinna sig i Happis för att se min bror på hans utsläpp.. Själv är jag 5 mil därifrån på mitt eget utsläpp och har ingen där..
Ångrar ganska ofta att jag började om skolan. Förstod ju att detta skulle hända, att jag och brorsan tar studenten samma dag..
Hade även velat vara i Happis och se Robin på utsläppet.. Men men..
Sen åka till Happis för att fika. Men efter det då? Vet inte vart dem i klassen kommer vara, vissa verkar vara påväg till Luleå, men dit ids jag inte fara..

Funderar seriöst på att stanna hemma och låsa in mig i sovrummet. Den dagen jag längtat efter i flera år verkar bli en skitdag, så då är det lika bra att stanna hemma, så får skolan sen skicka betygen åt mig eller något.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0