Fredag

Alltså jag har blivit helt dagvild! Får inte in i mitt huvud att det är fredag idag, även om jag varit i skolan!
Hm.
Nå, jag kom mig iväg till skolan i tid! Hade ställt 5 alarm på mobilen så att jag förhoppningsvis skulle vakna ;) Och sa la jag mig i sängen tidigare också. Allt för att inte missa Nationella i engelska. Var writing, så skrev en uppsats på 2½ sida. Får hoppas på att jag inte missförstod uppgiften och får godkänt :)
Skrev i lite över en timma, sedan fick jag häfta i handen, kom inte på något mer att skriva. Så var hemma redan lite före 10 tiden :) Skönt!
Åt frukost och sedan la jag mig på soffan och sov ett tag.
Är hungrig igen och vill inte göra annat än att sova. Är så fruktansvärt trött hela tiden! Fattar inte vars den här tröttheten kommer ifrån..

Kommentarer
Postat av: Mia

Okej :) Det kan möjligtvis inte heta Firstcamp? ;) Det är en camping här i Umeå ;> Sedan finns det Umeå camping - Bellavie (eller vad den heter) ;p

2011-05-06 @ 15:35:05
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0