tralala

Städa halv fyra på morgonen. Normalt? Ehm, nej!
Men måste man så måste man helt enkelt.. Eller måste, måste jag ju inte. Men jag behöver det. Är spyless på att ha det stökigt omkring mig.. Är less på denna "byggröra".. Så mm.. Det är bara att städa då. Blir ju inte bättre av att man sitter och kollar på skiten och gnäller lite..

Dumlekakor är tamefan det värsta jag vet. Första gången jag gjorde det förra veckan gick det åt helvete, dumlen smälte in i pappret. Idag gjorde jag en ny satts och försökte på flera olika sätt för att dumlen inte skulle komma i pappret, har t.om fått tips av Fredriks mamma, men icket, det hjälper INTE! Förbannade dumle jävla satan... Så nej. Dumlekakor kommer fan inte bakas i detta hus mer. ALDRIG.
Försökte mig på en morotskaka. Men lätt att göra någonting i långpanna när våran spis är mindre än en vanlig. Gör man en hel satts ibland med vissa bakverk i långpanna så blir det bara kackabajs av alltihop.
Gnäll gnäll gnäll...
Tror jag snart lägger det här med baka på hyllan. Baka har jag alltid tyckt att det är roligt, alltid blivit gott osv, men senaste bakverken jag gjort har jag misslyckats med totalt. Vet inte vad fan som är fel... Känns ju inte alls roligt att det ska bli så, när baka är bland de få saker som jag är bra på.. eller ja, nu verkar jag ju inte vara bra på det längre..

Väntar på att den där förbannade diskmaskinen ska bli klar någongång, så jag kan börja göra geggan till morotskakan. Blir väl bara skit av den också. Tycker den blev för tunn, och nu när jag är trött blir väl geggan åt helvete..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0