Tråk

1. Vad är ditt mellan-namn? Maria Angelika
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Tycker Sandra är fint.
3. Är du i ett förhållande nu? Ohja! :)
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 2½ år :) 
5. Vem var du tillsammans med sist? S
6. Får man fråga varför det tog slut? Bråkade mycket. Sen orkade jag inte mer.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja
8. Vem vet mest om dig? ingen aning..
9. Vad gör du på fredagskvällar? Inte så mycket, vanligaste är att jag sitter vid datorn eller ser tv. Fredrik jobbar ju natt varannan fredag.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Oj, finns många bra filmer :)
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Kanske, kanske inte. Tycker att det är lite för privat för bloggen. 
12. Har du någonsin varit full? Några gånger ja.
13. Har du testat droger? Nej, skulle inte falla mig in heller. (Nog för att många räknar tobak och alkohol som droger, men nu räknar jag inte det som drog).
14. Röker du? Nej, endast feströkt sedan jag träffade Fredrik! :)
15. Snusar du? Yes. Lite för mycket ibland.
16. Saknar du någon just nu? Jo, min mommo :(
17. Hur mår du idag? Ganska bra, men är trött som fasiken..
18. Hur många tabletter tar du dagligen? 1, p-piller. Ibland slinker det ner en och annan Ipren eller vitaminer.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Ingen aning.
20. Bästa minnet från sommaren? Ööhm.. Gjorde inte sådär jätte mycket under sommaren, jobbade ju. Men bästa minnena är väl när jag fick hämta Lotus och när vi åkte ner till Flen :)
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Finland. höhö. Men är ju där såpass ofta så räknar väl inte med de. Då var senaste landet Turkiet.
22. När var du där? Hmm. Oktober/november -07?
23. Är du rasist? Det beror på.
24. Har du helt svenskt ursprung? ja
25. Om nej, vart kommer du ifrån?
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? svenska
27. Ser du fram emot någonting just nu? Jodå! Studenten, och en till sak som är hemlig för tillfället ^^ 
28. Sköter du skolan? Till och från. Försöker iallafall.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Olika.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? mvg
31. Vilket ämne var det? Förra året fick jag det på ett Samhällsprov :)
32. Har du fått ig på ett prov? Flera gånger.. Tyvärr.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nope
34. Anser du dig vara intelligent? Haha. Njäe, inte så ofta..
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Den tiden jag haft med Fredrik :)
36. Vilken va den värsta tiden då? Den tiden innan jag flyttade till Kalix.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja, men det är mååånga år sedan.
39. Har du haft sömnproblem? Ja, och har det fortfarande till och från.
40. Hur ofta gråter du? Det beror på. Några gånger i månaden vissa gånger, ibland ingenting på flera månader.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Lägger mig och sover. För det mesta.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Fredrik <3
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Aldrig! Avslutade kapitel i mitt liv som jag inte vill ha tillbaka. Fredrik är den enda jag vill ha :)  
44. Vilken klass går du i nu? Np3 skog.
45. Vilken skola? Kalix Naturbruksgymnasium.
46. Har du varit utomlands? Jo
47. Har någon varit otrogen mot dig? Är inte säker, men hörde lite rykten efter att det tog slut.
48. Är du stolt över dig själv? Från och till.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Hmm. Kommer inte på något nu..
50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt utseende ibland, fått höra att jag är duktig på att rita, skriver fint osv :)
51. Har du lätt att få folk att skratta? Nej. Försöker få Fredrik att skratta dagligen, men han får aldrig mer än ett leende på läpparna :D haha
52. Cider elller öl? cider
53. Har du några talanger? Kanske
54. Vet du om någon är kär i dig? Fredrik är ju kär i mig ;) Har jag bestämt ;)
55. Är du kompis med dina syskon? Best Friends med alla syskonen hemma hos mamma :D
56. Vad står det i ditt senaste sms? Vi åker nu.
57. Hur lång är du? 164
58. Hur mycket väger du? kring 60kg..
59. Vilken storlek har du på kläderna? S-M
60. Har du svarat ärligt? Så ärligt jag bara kan ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0