Tjosan

Varit inne i Kalix med Gabbi och söta Elias i någon timme :) Rantade runt lite överallt och hade det trevligt :)
For förbi Barsken men han var inte inne pga förhinder.. :( Så hoppas verkligen att det inte är något så att jag får vänta ännu längre på att få göra min tatuering..

Men men. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på nu.. Fredrik lär inte komma hem på några timmar.. En promenad skulle nog sitta fint, men börjar bli så trött så vet inte om jg orkar. Kanske tar en PN så får jag se om jag orkar senare ;p

Har just nu Lotus som trycker in sin nos i mitt sidfläsk och Felix står och skrapar med sin tass mot min arm. hehe. Mina söta, underbara bebisar :)
Ska väl ta och ge mina pojkar lite uppmärksamhet innan jag tar en powernap :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0