Tisdag

Sådärja, nu har jag varit och besiktat Fredriks Merca.. Den gick inte igenom, var 2 simpla fel. Positionslyset som har racklat i några år (iaf de åren jag och Fredrik varit tillsammans), och så fick han 2:a på dragramen. Fredrik blev INTE glad när han hörde att det blev på dragramen, då han förra året svetsade fast en mutter på dragkroken och regbesiktade så att den ska vara reggad utan dragkrok, och så går dem ändå och kollar in allt som har med dragkroken att göra och fäller honom för den.
Påpekade åt besiktningsgubben att Fredrik svetsat muttern på dragkroken, men det hjälpte ju inte. Kom inte ihåg att Fredrik regbesiktat den utan dragkrok, det blev jag påmind om när jag ringde Fredrik och berättade vad som stod på pappret. Höll på att bli döv när jag sa "dragramen"... Ett arg "VAAAAH??!?!?!?!" fick jag i örat. hehe. Och så fick jag höra lite svordomar. Så det är Fredrik som kommer att åka till ombesiktningen och ja, som han sa "då ska dem få höra".

Men men.
Sitter nu och försöker få i mig lite frukost. Inte det lättaste när jag inte har någon matlust på morgonen.
Ska strax hoppa in i duschen en sväng, vid lunch ska jag umgås med Gabbi :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0