Städa

Toan är nu storstädad.. Tog lite extra tid eftersom jag inte visste hur man fixade handfatet då mitt jävla hår satt stopp i de.. Men Fredrik fixade det, och visade mig hur man gjorde, så nu vet jag det till nästa gång! :)

Är så stressad så jag bara skakar. Visste inte vad jag skulle göra när jag skulle börja med hallen, så fick ta mig en paus. Inte bra om jag blir för stressad.. Sitter nu och lugnar ner mig lite..

Måste handla, städa, dammtorka, baka, fixa en vägg, blaha blaha..
Detta dygn skulle behöva ha lite fler timmar.. Får nog vara uppe ganska sent ikväll om jag ska hinna med allt till imorgon.
Varför ska man alltid vara så stressigt när någon fyller år?! Jag stressade upp mig som fan när jag fyllde 19, var lite lugnare när jag fyllde 20.. Men när det gäller Fredriks födelsedagar så kan jag nog inte kalla stress för stress längre, det är snäppet värre..
Nå, nu ska jag ta tag i hallen.. Kan inte sitta still längre.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0