Onsdag

Sov för länge idag.. Var uppe till halv fem, så inte så konstigt.
Satt och kollade olika recept, Fredrik fyller år snart så hade tänkt baka så det finns något att bjuda på.
Hmm.. Kom fram till 6 recept, sådant jag vet att Fredrik tycker mycket om. Men insåg att inköpslistan kan bli lite dyr.. Så får se om jag ska skita i några sorter.. hmm..
En sak är då spikat, ska göra chokladbiskvier. Fredrik älskar dem verkligen, och senast jag gjorde dem var då han fyllde 24, så det blir ju nu två år sedan. hehe. Så nu ska jag offra mig och göra dem åt honom. Men schhh! Det är en hemlighet!

Nä, nu ska jag gå mot duschen. Håret har inte blivit tvättat på flera dagar, så nu är det dags att tvätta det..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0