Lördag

Denna dag har gått fruktansvärt segt..
Huvudvärk från helvetet igen. Men vet vad det beror på, och det är skolan. I veckan ska jag dit och försöka hitta lite lärare så jag får fixa bort lite saker.

Mamma och resten av gänget var här tidigare idag och fikade. Var ju roligt :) Är ju inte så ofta dem kommer hit :) Fredrik fick ett nytt vardagsrumsbord i present :)
Huvvaligen vad gammal Fredrik börjar bli, 26 år imorgon! :D haha. Snart kan man kalla honom gubbe ;)

Nu är Fredriks föräldrar här och hälsar på, de är påväg hem.
Vet inte vad man ska hitta på ikväll. Vi har pratat om att börja se Andra Avenyn från början igen ;) Bra att man har en GUBBE (höhö) som tycker om de ;) Funderar på att be Fredrik fixa hem True Blood! Var på tok för länge sedan jag fick mig en dos vampyr!!

Haha. På tal om vampyrer.. Mamma hade beställt ett skitfint pussel, hade kollat på dem jag också några dagar innan hon beställde. När jag var i Happis så gick jag och kollade på dem igen, och klickade hem två stycken. Och mm, ena pusslet föreställer en vampyr (typ). Mamma hade redan förstått att det pusslet skulle bli mitt :p Min mamma vet verkligen vad jag tycker om! :D
Oooh. Kanske borde ta mig en dos med Twilight också.. Både böckerna och filmerna. Har inte läst böckerna sen i somras och filmen vette fan när jag såg dem sist..

Näe, nu ska jag lämna in lite önskemål till Fredrik, måste få hem True blood!!!
Vampyrabstinens!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0