Funderingar

Nu sitter jag här med en massa funderingar igen..
Vad som kommer hända efter studenten.. Kommer jag få mig ett jobb? Eller ska jag börja plugga något?
Mycket funderingar i min lilla hjärna. Men hittade en del intressanta distanskurser, så jag ska åtminståne fundera på saken :)

Gjorde det jag kunde av projektarbetet.. Behöver hjälp med filmandet så i veckan blir det inte av.. Men rapporten, körde fast med den. Så imorgon ska jag till skolan och se om jag kan hitta min handledare och se om vi kan sätta något datum då vi kan sitta ner och skriva klart rapporten..

Nå nu måste jag väl dra på mig jackan och sätta mig i bilen, Fredrik har beställt skräpmat, ingen av oss orkar börja laga mat..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0