BB

Jag och Fredrik kommer snart att lägga ner det här med Big Brother. Roza är ju BARA FÖR MYCKET. GNÄLL GNÄLL och GNÄLL. Tyck synd om mig, allt handlar om mig, buhuu..
Usch, diggar henne inte för fem öre och får lust att skita i att se programmet förrän hon har åkt ut från huset.
Fyfan vad irriterande.
Katerina och Roza, riktiga irritationsobjekt!

Näe nu började det igen.
Ska se klart BB, sedan blir det ett avsnitt True blood innan sängen. Ska upp tidigt imorgon för ska och besiktiga Fredriks bil 7.20.. huh huh.. Det blir min praktik imorgon, åka och besiktiga bilen och sedan till skolan och fixa lite grejer.
Ska även till Barsken imorgon och kolla in vad han skissat upp för något åt mig :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0