Tycker om att sno listor från Mia ;) haha

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Aldrig. Jag har igång den för att alltid vara kontaktbar ifall något skulle hända och någon behöver få tag på mig.

2. Vem såg dig senast naken?
Fredrik! ;) Man brukar ju inte direkt springa naken bland folk.

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Hmm.. Själv tycker jag att jag ser så annorlunda ut nu.. Men hade väl mer risigt hår, sönderblonderat, hade mer smink osv..

4. Hur kommer du se ut om 20 år?
Lite rynkig kanske ;) haha. Svårt att säga hur man kommer att se ut när man är 40år..

5. Hur var du på dagis?
Ingen aning. Förhoppningsvis var jag en snäll liten flicka ;p haha

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Svårt att svara för mig själv. Men jag hoppas att jag är en bra arbetskamrat :)

7. Dricker du kaffe?
Väldigt sällan.

8. Biter du på naglarna?
Nix. Men det kan hända om en nagel går av att jag biter, för att jämna ut den lite :)

9. Har du något handikapp?
Nej. Fast vissa anser ju att vänsterhänt är ett handikapp. haha

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Inte direkt. Om det nu skulle bli så illa så kan man ju alltid fixa till dem ;)

11. Tror du Gud är en man eller kvinna?
Jag tror ingenting :p

12. Svär du ofta?
Jo, lite för ofta.

13. Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Så länge dem är trevliga mot mig. När dem knackade dörr när jag bodde hemma hos mamma blev det oftast att man blev otrevlig, eftersom dem började försöka tränga sig på osv.

14. Tror du på utomjordingar?
Vet inte riktigt.. Något måste det ju finnas därute. Detta är ett så stort ämne så blir ett för långt svar om jag ska gå in på vad jag tror.

15. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta
varje dag resten av livet, vilken maträtt skulle det vara?
Svår fråga! Lax och romsås kanske? :)

16. Vilken mat ska man inte bjuda till dig?
Är inte så kräsen.. Sen så har jag blivit uppfostrad till att äta det som man blir bjuden på :)

17. Har du blivit arresterad?
Nej

18. Har du ljugit någongång?
Ja. Mest vita lögner. Men försöker att alltid hålla mig till sanningen, det är alltid bäst så.

19. Har du kysst en polis?
Nej.

20. Är du rädd för Securitasvakter?
Och varför skulle jag vara det? Dem får ju ändå inte göra någonting, de är ju faktiskt inga poliser! Många verkar faktiskt tro att de är poliser, vilket de verkligen inte är!

21. Har du någonting att dölja?
Nej? Tror inte det iallafall..

22. Vad har du i din nyckelknippa?
Husnyckeln. Sen har jag inge mera.. Onödigt att bära omkring på en massa nycklar :)

23. Är du förlovad eller gift?
Förlovad.

24. Skulle du gå upp klockan 03.00 för att hämta hem
pojkvännen från krogen?
Ja det skulle jag.

25. Kan du laga cyklar?
Det beror väl på vad som ska lagas.

26. Kan du fixa med bilar?
Samma som med cyklar, det beror på vad som ska fixas.

27. Brukar du göra omkörningar i trafiken?
Jo. Det värsta jag vet är att hamna bakom någon som kör som en snigel.

28. Kan du baka bröd?
Om jag har recept, så ja.

29. Vet du hur man frostar av frysen?
Ja.

30. När sa du senast att du älskar någon?
Någon dag sedan :)

31. Vilken tv-serie skulle du vilja leva i?
Ingen aning :p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0