Torsdag

Gick bra på jobbet igår, trodde det skulle bli en sådan där seg, skitdag igen som det var i tisdags, men det gick bra :) Fick upp tempot :)

Idag har jag en ledig dag, kände verkligen att det behövdes. Men imorgon är det jobb som gäller, sen är jag ledig lördag och söndag! Hur skönt som helst! :) Så på lördag blir det nog en tripp till Happis, men inte för jobb ;) haha. Jag vill på Rajala och kolla efter lite nya sommarkläder, äger typ inga. Sen såg jag på ikeas hemsida att det är någon slags rea, så blir att fara dit. Fredrik behöver lite småsaker till sitt rum i lägenheten i Gve :)

Funderar på vad jag ska hitta på idag, städa blir det litegrann iallafall. Fredrik kommer ju hem ikväll! :D
Hade lite planer på att åka in till Kalix och gå på Coop bygg och köpa lite målarfärg, rollar och kompostgaller.. Men jag vet inte om jag har sån lust ändå. Nog för att det skulle behövas! Vill ha klart köket nu ;p och kompostgallrena skulle jag verkligen vela ha, så jag kan spärra av bron så att jag kan ha dörren öppen och hundarna kan ligga på bron och svalka sig :)

Blir nog att göra såhär:
- Se ett avsnitt av Tre kronor
- Fixa mig
- Åka in till Kalix och köpa det jag behöver
- Hem och städa, plocka undan på bron osv.
- Betala räkningar.

Sådär. Lika bra att få allt bortgjort!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0