Tisdag

Igår orkade jag typ inte göra någonting, var sååå slut efter jobbet! Märks verkligen att jag inte har jobbat på ett tag. I slutet var jag så slut i huvudet så visste jag inte alls vad jag höll på med :p haha.
Efter jobbet åkte jag och hälsade på mamma en sväng.
När jag kom hem fortsatte städandet. Plockade upp lite kring diskbänken och diskade lite. Gabbi kom också förbi en sväng :)

Idag har jag inte hunnit med mycket. Stoppade alarmet på nio, men vaknade först halv tolv. Typ inte fått något gjort. Gett hundarna mat, släppt ut dem, ätit frukost själv och ringt försäkringskassan. Alltså har jag fått väldigt lite gjort på 2½ timma..
Ikväll blir det iallafall kurs igen. Ska bli roligt att se vad vi ska göra denna gång!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0