Tisdag

Jävla regn.. Börjar bli jävligt less på att det aldrig ska sluta.. Men de är ju klart, jag är ju ledig, DÄRFÖR! Kan nästan garantera att det kommer bli strålande sol ute, eller åtminståne vara regnfritt när jag väl jobbar. Suck!

Sov lite för länge idag. Men vad gör det om hundra år? höhö.
Har haft ut hundarna, gett dem frukost, ätit frukost själv, diskat bort lite från diskbänken, tömt diskmaskinen, satt igång en tvätt, rensat kattlådan och sett ett avsnitt av Tre kronor :) Tycker att jag ändå fått gjort lite saker :)
Har skrivit en lista på saker som ska göras idag, men även på saker jag ska göra imorgon och på torsdag :) Man känner sig mycket bättre då man ser på listan att man gjort något :) hehe.
Bestämde mig för att dessa saker verkligen ska bli gjorda, så ett avsnitt av Tre kronor blir min belöning när jag strukit en grej från listan :) Har verkligen gett mig fan på att det ska bli gjort! Har dock suttit vid datorn lite för länge istället ;) hehe.

Näe, nu ska jag gå och kolla vad som stod på listan. Tror de var att plocka upp på vardagsrumsbordet :) Blir väl att dra en vals med dammsugarn också.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0