Onsdag

Sovmorgon idag, fyfan vad skönt!
Varit på skolan och lämnat in betygsdokumentet från medbedömaren. Får VG i betyget, fick MVG från medbedömaren, så hade egentligen kunnat "överklaga" det där  VG:t, men orkar inte börja strida nu när betyget är satt. VG är ändå ett bra betyg :)
Fick VG på provet jag gjorde igår, 1poäng ifrån mvg. Ett jävla slarvfel från min sida. SKIT!
Provet jag gjorde idag, vet jag dock inte resultatet på. Men när jag gick förbi KBt's kontor, så knackade hon på fönstret och gav mig tummen upp, så jag antar att jag åtminstånde blev godkänd ;) Men har en känsla av att jag fick ett bättre resultat än så ;)

Vet inte vad som har hänt med min hjärna, jag pluggade, och det kändes som att jag inte fick in något i hjärnan, men sen när jag suttit med proven framför mig så har jag svarat på ALLt, och fått typ alla rätt!

Annars.. Varit hemma, skrivit en handlingslista.. Åkt till Kalix för att handla, men innan handlade for jag och solade en stund. Fyfan, jag har sagt det tidigare och säger det igen: Solarium är som terapi för själen!
Här hemma åt vi lite middag och efter det har jag suttit och försökt komma på vad fan det är som jag har glömt..
Det är så förbaskat irriterande, hatar att glömma saker.. Hoppas på att mitt minne blir bättre när skolan är över..

Nej. Ska väl försöka hitta på något vettigt, som att.. Vet inte. Vill bara sitta och ta det lugnt efter dessa tre hemskt stressiga dagar på skolan..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0