Onsdag

Idag sket jag i skolan. Fick inte till filmen jag höll på med, blev arg och somnade istället.

Duschade efter att jag vaknat. Sedan kom Josse hit och vi åkte iväg för att låta hundarna få svalka sig lite :) Var verkligen spännande för min del, när jag försökte få Lotus i vattnet förra sommaren gick det inte alls bra, men nu när han hade sin syster med sig, som älskar vatten, så gick det skitbra! Lotus var i vattnet hur mycket som helst :) Riktigt roligt :)
Blev bara så förbannat myggäten, så fick fara hem tidigare. Fick riktigt stora prickar efter betten och det kliade som fan. Som tur var hade jag en allergitablett hemma som jag tog så fort jag kom hem. Nu syns det knappt att jag blivit biten, lite röda prickar på benen men det kliar åtminståne inte :)

Varit till Kalix och postat brev, varit på apoteket och hämtat receptfria allergitabletter (som jag hoppas hjälper mig med myggbetten) och varit på Basement Salong och blivit klippt :) Far runt här i Kalix hos olika frisörer för att se vem jag trivs bäst hos :) Blev väldigt nöjd med klippningen, och gillar verkligen att man kan boka tid på nätet, så det blir nog att jag far dit i fortsättningen också :)
Efter klippningen for jag med Gabbi för att se på när killarna från klassen gick balen :) Väldigt stiliga ;) hehe. Vi for sedan till Sangis för att käka lite mjukglass :) Orkade inte göra det i Kalix, var ju tamefan lång kö överallt!

Ska strax lägga mig i sängen och ringa min gubbe :)






Till och med Felix tog sig ett dopp frivilligt! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0