Mygghelvete

Fredrik klippte gräset idag, han blev precis klar. FYFAN vad mygg och knott det kom fram.. En jävla svärm på ängen, precis där jag tränar Lotus. Förbaskat.
Var ute och tränade start/stopp lek med Lotus, men vi båda blev så plågade av de där äcklena som var ute efter oss, så blev ingen seriös träning. Fick åtminståne lite gjort, och ett till filmklipp. En till grej ska filmas där ute, sen får det sista bli inomhus.

Dags att ta fram myggmedlet.
Får se om jag får mig någon sömn inatt. Kommer väl ligga och klia mig halva natten. Sitter redan och kliar mig det lilla jag hann bli biten. Har blivit så förbaskat känslig mot myggmett de senaste åren, och det blir bara värre och värre för varje år.
Förra året svällde min ena fotled upp nå förbannat efter ett myggbett. Hade svårt att gå hur länge som helst. Var inge vidare roligt då jag knappt satt något när jag jobbade.

Nej fy helvete vad det kliar.
Måste nog fara till läkaren och kolla upp den här känsligheten.
ska leta upp mitt myggmedel nu innan jag glömmer bort de. tjjooo


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0