Måndag

Sovit länge idag igen, hade så svårt att somna igår.
Hade lite bal-ångest och sms:ade med Löken lite, och frågade honom hur det kom sig att vi inte gick balen. Han hade inget bra svar han heller, vi var helt enkelt inte sugna då och ides inte fråga varandra xD haha. Att man alltid ska vara så efterklok!
Hade egentligen tänkt gå med Fredrik, men han ballade ju ur när det väl började bli tal om balen. Så jag sket i det totalt. VARFÖR (?!) frågade jag inte Löken?!
Aja. Gjort är gjort. 
Hade även lite projekt-ångest. Har fortfarande inte gjort klart min film jag tänkt göra.. Har filmat hälften av momenten, men är ju lite kvar. Tänkte filma det idag, men måste ha Fredriks hjälp, och såklart är han borta.. Fredrik och hans pappa är och hämtar en husvagn. Allt ska alltid göras i sista sekunden.. blä.

Börjar känna mig stressad igen. Blir ganska mycket som måste göras denna vecka.
Imorgon ska klassen ut och hitta på något roligt under dagen.
På onsdag ska jag redovisa projektarbetet, klippa mig och så vill jag ju väldigt gärna fara och se balen här i Kalix, vill ju se dem i min klass som ska gå den :)
På torsdag är det äntligen dags för fortsättningskursen i lydnad. Vilket ger mig stor stress, eftersom jag inte vet om jag tränat Lotus nog mycket. Känns som att alla andra kommer vara svinduktiga medans jag får kämpa med Lotus.. 
Och så FREDAG. STUDENTEN. Herregud. 
Mellan allt det där ska jag hinna med djuren, komma ihåg att äta, städa, färga håret och en massa annat. Kan inte heller få någon avlastning av Fredrik, får han åker iväg imorgon och kommer inte förrän sent på torsdag/tidigt på fredag morgon.. GAAAH


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0