Tisdag

Fan vad arg jag var på morgonen då väckarklockan ringde! haha. Man såg nästan hur de pyrde rök ur öronen på mig xD Försökte till och med somna om fast att klockan pep som bara den ute i köket. haha.
Tog mig till jobbet, blev slött i början då det inte fanns så mycket att göra. Nå, fick mig iallafall 6 timmar så jag kan vara nöjd :)

Har nu matkoma, har haft det den senaste timmen. Åt en stor portion middag, blev mätt efter jag ätit hälften men tryckte i mig allt.. Sedan tryckte jag i mig en halv låda med jordgubbar och så grädde till det. Nyss käkade jag upp resten av jordgubbarna och grädden xD

Är så trött nu, så idag blir det nog inte att träna Lotus eller promenera. Så fort jag tänker på att göra något så börjar ögonlocken bli tunga..
Blir nog en tidig kväll för mig. Är nog bra om jag är utvilad till imorgon, ska till vårdcentralen och ge blod. Uscha. Blir så nervös när jag tänker på att dem ska ta en massa blod imorgon, snurrig i huvudet xD Skulle inte förvåna mig om jag tuppar av imorgon ;D Kommer nog få stanna där ett tag efter blodgivningen, kommer inte våga sätta mig i bilen direkt efteråt och köra hem.

Nä. Lika bra att forsätta ligga i soffan och se Tre kronor. Blir nog två avsnitt till, sedan lägger jag mig nog i sängen för att sova..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0