Lördag

Har inte blivit någon uppdatering, jag vet. När Fredrik är hemma så prioriterar jag honom framför datorn :)

Igår for vi omkring överallt och ingenstans. hehe.
Vaknade ganska tidigt, gick inte att sova, är som en bastu i sovrummet.
Var till Kalix och handlade lite. For först och köpte mat åt Lotus, fick på morgonen skrapa ihop den sista maten för att han skulle få i sig frukost ;p haha. Vi for och käkade på 11:ans, skulle egentligen åka och handla direkt, men jag var så hungrig och blev så sugen på deras kycklingsallad när vi åkte förbi där ;) hehe.
Handlade och så åkte vi hem.
Väl hemma lastade vi hundarna i bilen och åkte till Hällfors för att låta hundarna få svalka av sig i vattnet :) Verkade vara väldigt uppskattat från Lotus sida, var inte ofta han kom upp från vattnet ;p hehe.
Vad gjorde vi mer?
Jo, vi stannade hos Fredriks mormor och morfar ett tag när vägen ändå går förbi där när man ska hem från Hällfors :) Sen tror jag inte vi gjorde så fruktansvärt mycket. Jag satt mest med mitt pussel medans Fredrik tog igen lite Tre kronor avsnitt ;)

Idag.
Vaknade 5.30 imorse.. Trodde att jag skulle dö när jag öppnade ytterdörren och kände den fuktiga luften.
Fixade mig, åt frukost och for sedan till jobbet.. Är lite småjobbigt att börja sju på morgonen :p Börjar sju imorgon också.. huh.
Trodde att jag skulle svettas ihjäl på jobbet idag. Byxorna klibbade sig fast på benen. Urk!

Fick mig 9 timmars jobb idag. Inte illa ändå. Men nu halvsitter jag i soffan och har så ont i varenda muskel från naveln och neråt xD Vill bara skrika rätt ut när jag rör mig..
Nu kom Fredrik hem med skräpmat ;D Skickade iväg honom till Sangis för att hämta lite middag. Orkar inte laga mat idag, pga min smärta i kroppen. Fredrik orkar inte heller, pga värmen, han lider verkligen när det är varmt.. stackarn :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0