trött

Inte sovit mer än 1½ timme tror jag, så ögonen är inte riktigt med mig just nu.

Var och besiktade goffen, fick slita bort min bård :( Buhuu. Tycker det är lite dåligt, bara för att de är långa som giraffer och inte skulle se eventuella stopljus så är det ju inte så för mig. Jag är ju till och med för liten för golfen! Fredrik satte dit den för att solen lös mig i ögonen hela tiden, hur jag än gjorde så såg jag typ inte vägen pga den där solen. Nå, får kasta på en ny ;D
Som tur var så märkte dem inte toningen på framrutorna ;p och inte såg dem heller att ena lampan till skyltbelysningen var trasig :p
Men men, den fick ju igenom felfritt annars, så jag får väl vara nöjd :) hehe.

Suttit och pillat med designen sedan jag kom hem. Är nu måttligt less på dessa koder så det får räcka för idag.
Ska nu lägga mig på soffan och ta en PN.

Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Åh tack, ska kolla! :)

2011-01-05 @ 20:22:26
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0