Trött

huh, var jobbigare att rida än jag kom ihåg! höhö. Men skönt var de! Flög av en gång, haha. Eller flög av kan jag väl inte påstå, hästen bockade eller något liknande, så jag for över halsen på honom, men lyckades ta tag i manen så jag dunsade aldrig i backen :D haha. Måste ha sett väldigt roligt ut när jag hängde runt hans hals!
Efter ridturen gick jag in ett tag, tittade på valparna och satt vid köksbordet och pratade med Gabbi :) Sedan vaknade sötungen så blev att leka lite med honom :) Ojoj, gladare unge får man ju leta efter!

Väl hemma har jag inte hunnit med mycket, diskade lite kastruller som inte går in i diskmaskin och sedan började jag med middagen, korvstroganoff. Vet inte varför, men kan verkligen inte tycka om den maträtten! Blä!

Ska nu se på tv :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0