Trött

Resten av städningen blev inte av, blev att jag tog mig en PN istället.
Fredrik väckte mig för att vi skulle åka till Granån och käka, efter det blev det att fara till Fredriks mormor och morfar, gänget skulle basta så vi passade på att följa med och hälsa på :)

Ska alldeles strax lägga mig i sängen och sova. Borde egentligen redan ligga där, men fastnade framför datorn.

Får se hur det kommer gå på idrotten imorgon, hoppas vi inte har något speciellt, har så förbaskat ont i ena stortån så jag håller på att bli galen. Kan inte ha de där jävla skit skorna längre, så fort jag använder dem så får jag skavsår eller ont i stortån.. Vill ha mina vanliga skor, men som vanligt så har Felix kissat på dem, så de måste tvättas.
Felix har en sån där jävla kissa inne period igen, och det driver mig till vansinne! Spelar ingen roll hur ofta han får gå ut och kissa, han ska ändå skvätta ner saker i huset. Blää.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0