Torsdag

Vilken dag!
Började med att jag sov liite för länge, men hann till skolan precis tills lektionen skulle börja :) Hade ännu mer tur, när jag stod och skulle trycka i motorvärmarsladden så kom läraren! (hon har parkeringen bredvid mig). Kan man ha mer tur? ;)
Sv/sh till lunch, idrott efter lunch och då blev det samtal, ännu mera tur! Då slapp jag plåga min stackars stortå ;)
Svenska igen efter idrotten, och där blev inte mycket gjort kan jag säga ;p hehe. Har åtminståne fått mig en uppgift som jag ska börja med i helgen, orkar inte nu :)
Annars har jag fått skratta tills tårarna sprutat! fyfan vilka knäppa klasskompisar jag har! Knäppa på ett bra sätt :) hehe. Känner hur det värker lite smått i kinderna efter allt skrattande ;D hehe.

Kom hem för en halvtimma sedan. Vet inte vad jag ska hitta på nu. Blir nog att ta mig en PN eftersom det inte finns så mycket mer att göra. Plugga, men det orkar jag inte börja med nu.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0