Skit

När ska denna otur avta?!
Börjar bli redigt less och vill bara gräva ner mig.
Lotus igår, och på morgonen fick jag inte igång bilen. Jippie. Ändå var det inte så jätte kallt ute och den hade haft i motorvärmarn i 1½ timme. Men nej, den startade och dog två gånger och sen fick jag inte igång den. Jävla piss skit.
Inte konstigt att jag får svära så mycket, när jag alltid ska få vara så förbannad. VARFÖR ska jag alltid ha sådan jävla otur?! Får må bra 3 dagar om året, sedan är resten bara skit.

Vet inte vart jag ska börja med Lotus. Får inte tag på instruktören heller.

Blir så less. Bara skit alltihop. Inte konstigt att man ger upp när allt vänder sig emot en.. Man orkar inte i längden med ett ton skit som kommer på en dagligen. Psyket håller fan inte för de.

Ska gå ut och sätta i motorvärmarn igen. Får jag inte igång biljäveln så vet jag inte vad fan jag gör. Helvete vad less jag är.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0