Sinnessjukt!

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8357190.ab


Satt och läste Aftonbladet och ramlade in på denna artikel.
Alltså, jag finner knappt ord. Eller rättare sagt, jag finner för många ord! Jag blir så förbannad!
Hur FAN kan man komma på en sådan dum grej?! "Införa ny skatt för feta" . Hallå?!
Nä, jag har sagt det tidigare och säger det igen, tummen ner för centern! Fyfan.

Införa skatt för överviktiga. Herrejävlar alltså. Nog försöker dem få in så mycket pengar dem kan få. Usch. Dålig stil alltså. Vi betalar redan nog mycket skatt i Sverige.
Nä, snart kommer man inte kunna bo kvar här, de är ett som är säkert. Innan det är dags för mig att ta pension så kommer pensionsåldern ligga på 75 år, och jag kommer hinna dö innan dess. Sedan leva på några fjuttiga kronor varje månad.
Lika bra att jobba svart då, och lägga pengar under madrassen varje månad.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0