Onsdag

Fasiken somnade redan för 20-tiden igår! Sov nästan klockan runt, hade kunnat sova längre men frös så förbaskat, var bara att stiga upp och börja elda.

Är lite kallt idag, men ser att graderna sjunker så det blir nog att rida idag :) hehe. Lite nervös är man ;p Men ska rida lillhästen så det blir inte så högt fall för min del ;D + att det är snö på backen, vilket inte gör att fallet kommer göra lika ont ;D

Vill ha en kombi, merca såklart. Helst en 124:a. Men de kostar ju så mycket! Åh jag önskar att jag vore lite rikare! ;p Skulle säkert kunna byta bort 126:an mot en 124:a kombi, men det vägrar jag! ;p hehe. Får slita som ett djur till sommaren så kanske jag har råd att köpa en till bil :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0