Nytt år

Gårdagen blev riktigt trevlig! Kändes i början på dagen som att allt skulle skita sig, men det löste sig :)
Vi var några som tänkte beställa mat, men ingen restaurang hade öppet! Fick fara och handla, och så gjorde Fredrik pasta carbonara som han bjöd på till dem som ville äta :)

Vi var inte så många här, men enligt min och Fredriks åsikt så var det jätte roligt :) Alla var från byn på ett eller annat sätt :) Så det blev en del snack om när killarna var små, vissa av oss skrattade så tårarna sprutade :D haha.
Körde ölspelet, blev ännu mera skratt. Ojoj vad man fått skratta! Blev lite mycket alkohol eftersom man körde ölspelet. haha. Så lite huvudvärk har man, men inte så farligt :)

Är förresten första snusfria dagen. Jag har klarat mig utan i 4 timmar nu, men just nu känns det inte som att jag kommer att klara de. Inget nyårslöfte, tog nyår som en startdag. Ska försöka stå ut, men man får se hur det går :p hehe.

Jag ska inte ha några nyårslöften, man håller dem ju ändå aldrig :p haha.
Men jag ska försöka sluta snusa, ta hand om mig själv bättre, börja träna och inte ge upp så lätt.. Så man får se hur det går :)

Nu ska jag ta och leta efter något att äta igen. haha. Sugen på något salt ;D haha. Chips skulle sitta fint just nu!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0