Måndag

Sista lediga dagen.. Buhuu.
Sov lite för länge idag, som vanligt.

Har börjat fundera om man möjligtvis har spöken eller nå i huset.
En tröja som legat på soffryggen i 2 dagar (?), satte jag på mig idag, och den luktar gammal, unken ciggarettrök. Typ som att man varit hemma hos någon som röker inomhus, men det har jag ju inte varit heller :S Och varken jag eller Fredrik röker. Väldigt mysko!
Sedan försvinner ALLTID mina saker, kläder först och främst. Ett linne är spårlös försvunnen sen ett år tillbaka tror jag. I november försvann ett par jeansleggings och nu är ett par andra leggings borta. :S Är jätte noga med att lägga skitiga kläder i tvättkorgen, eller så ligger kläderna på en pall i sovrummet, men nu har jag plockat ihop alla mina kläder, och hittar dem ingenstans!
Detta hus är ju inte så stort heller, så det är ju konstigt att man inte hittar kläderna :S
En av Fredriks kompis som var här för någon vecka sedan, tror också att det måste finnas något här. Han satt vid köksbordet och helt plötsligt kläcker han ur sig att han känner sig iaktagen, och att han gör det varje gång han är här. (Jag försökte skämta bort det, då Kissen just då satt och stirrade på honom).

Något mysko är det här i alla fall. Jag tror i alla fall på spöken.
Måste gå och byta tröja, får jobbigt att andas av tröjans lukt :S

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0