Lördag

Precis hemkommen från Kalix :) Följde med Gabbi dit som sällskap :) Har fått skratta sååå mycket åt deras söta Elias! Det har varit allt från supersöta leenden, till tungan som sticker fram :)
Barn måste verkligen vara det bästa som finns! Jag blir så fruktansvärt glad när jag får umgås med barn, och på så bra humör! :) Läntar verkligen tills jag själv får ett barn! :) Får hoppas på att det blir snart ;) hehe.

Funderar på om jag ska baka lite. Om vädret tillåter så ska familjen komma hit imorgon :) Vad jag ska baka vet jag dock inte.. Blir väl bara några muffins, rulltårta osv. Fantasin är inte den bästa just nu :)

Senare idag ska vi befinna oss längre in i byn, ska på middag hos Gabbi och Ricke :) Kommer säkert bli skitroligt! :D

Nå jåå, ska ta tag i det där bakandet nu! Lika bra att få gjort lite fika idag så slipper jag göra det imorgon :)



Underbara Felix <3 :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0