Fredag

Efter många timmars om och men, snurrande och suckande, så somnade jag tillslut. huh.
Slutade inte alls bra, i sömnen stängde jag av det där förbaskade alarmet och det resulterade i att jag sov alldeles för länge och missade idrotten. Jävlar!

Skol ångesten fortsätter idag. Hjärtat tar extra slag, kroppen darrar och jag vet inte vart jag ska börja. Tur att jag har projekt hela nästa vecka, förutom fredag, så att jag hinner ta tag i lite saker som har med skolan att göra.
Känner mig alldeles för stressad när det gäller skolan. Det är flera månader kvar men ändå kan jag inte låta bli att stressa upp mig.

Ska ta och lägga mig och läsa ett tag, sedan försöka ta mig ut på en promenad med hundarna. Vill inte sitta inne hela dagen nu när det nästan är plusgrader ute!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0