Fredag

Försov mig i morse! Hur gick det till?! Jag har ju lyckats vakna till kl 6 hela veckan! Men inte idag? Som tur var så hade jag numret till läraren så ringde och sa att jag blir lite sen :)
Blev inte någon lång lektion för min del, slutade redan 10 :) Och jag hade tur! Trodde jag skulle skriva en uppsatts om författaren och hålla redovisning på engelska, men när jag kom dit så behövde jag bara berätta om författaren på svenska :) Kunde berätta helt utan att kolla på pappret! Fan jag hade fått in det i hjärnan! Jihaa!

Tror jag ska sätta mig ner och läsa igenom materialet jag samlat ihop till min rapport om exorcism. Ta fram mina nya överstrykningspennor och stryka över det mest intressanta imon ämnet :)
Ja det var en bra idé! Minnet är inte det bästa så jag hoppas att jag tog med mig papprena hem igår!


Snodde bilden av Josse på Facebook. Nya frisyren och hårfärgen :) Ja och hennes sminkning såklart!
Väldigt ovant att se sig själv sådär! :p Men satan så snygg! ;) höhö


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0