Fredag

Huh vad jag luktar svett nu! haha.
Eftersom jag hade hemuppgift i engelska, så for jag på iv-idrott för att fixa upp mitt riktiga idrottsbetyg. Var på SportCity. Kände mig inte alls bekväm i början, hade fet ångest och ville bara dö. När jag väl värmt upp, och Niklas visat mig hur man använder några maskiner så tvingade jag mig själv att träna, även om jag kände mig uttittad osv. Ångesten försvann efter en halvtimma, och jag körde mitt race! Fyfan vad skönt det var att pressa på tills musklerna darrade! ;p hehe.
Är helt utmattad nu. haha.
Var på skolan och käkade lunch, lax och potatis! Sedan blåbärspaj till efterrätt ;p nom nom!

Ska nu snoka lite, sedan ska jag ta mig en PN!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0