Fläsk

Sitter och ser på tv, börjar känns mig hungrig så ska gå och dra fram det som finns kvar av dagens middag, kyckling och potatisgratäng.
Sedan ska jag ut i frysen och hämta glass. Ska tröst äta lite. Dumt egentligen, då jag egentligen är arg på mig själv pga vikten.
Det jag lyckades gå ner under sommaren, två månader, har jag lyckats lägga på mig igen nu under julen. Fem jävla kilon. Nog är man dum alltid. Inte konstigt att jag kände mig så förbaskat fet på julafton, ja och efter den också.

Nu måste motivationen komma! Måste ta mig i den obefintliga kragen och börja träna/motionera. Just nu har jag inte råd med gymkort, men den 19:e, då jävlar får jag pengar, och då ska jag sparka Fredrik i röven och dra med mig honom till Kalix för att köpa gymkort! That's it!

Måste också försöka få upp mitt självförtroende och självkänslan. Just nu är självkänslan på botten.

Nej nu ska jag gå och hämta den där kycklingen. Just idag orkar jag inte ta tag i mitt små ätande, vikten och allt det där. Så, kycklingen och potatissalladen nu!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0