Dag 26 – Mina rädslor

Jag har en del rädslor.

Jag är mörkrädd. Går helst inte ut i mörkret, måste något hämtas från frysen och det är mörkt ute, så är det oftast Fredrik som åker på att gå ut, då jag inte vågar. Eller så måste han följa med mig ut.

Insekter av alla de slag! Fyfan så äckligt!
Spindlar, får panik och börjar skrika för det mesta. Är jag hemma så skriker jag direkt, är jag ute tex med klassen, så försöker jag ju tuffa till mig lite och endast vifta bort spindeln i panik, inte skrika.
Getingar/humlor osv, allt som flyger och surrar på sommaren, inkl. fjärilar. Obehagligt som attans. En fjäril, och jag skriker, getingar osv, då springer jag iväg för kung och fosterland.

och så döden. Det är var jag kommer på för tillfället.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0