Dag 21 – Ett annat ögonblick

Jag tycker inte om det här med ögonblick, för jag vet inte vad jag ska skriva.

Men ett ögonblick som jag längtar efter (haha, kan man skriva så?), det är studenten!
Skulle tagit studenten i våras, men nu blev det ju inte så då jag hoppade av Handelsprogrammet och började på Naturbruks.
Den linje jag går är inte den rätta för mig, inte i dagsläget. Vill inte jobba i skogen. Vad jag egentligen vill jobba med, det vet jag inte. Men jag har planer på kurser jag ska söka till i höst. Vissa kurser har något med djur att göra, så förhoppningsvis hittar jag sådana kurser här i närheten!
Så ja, ett ögonblick som jag längtar efter är studenten, så jag får börja plugga sådant som jag verkligen vill plugga!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0