Tråkigt

Snodde denna lista av Mia, har inte så mycket annat att göra..

1. Namn: Sandra
2. Piercingar: 6st i öronen, men räknar det inte direkt till piercing..
3. Tatueringar: 1 ;) Snart en till! Nervös som tusan eftersom jag är nålrädd och vet hur ont det gör. Men det är SÅ JÄVLA värt smärtan/rädslan!!
4. Längd: 164cm enligt passet ;p
5. Bor: Kalix
6. Skostorlek: 38/39
7. Hårfärg: Brunt
8. Är du kär i någon: Ooja :)
9. Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland :)
10. Tycker andra att du är attraktiv: Har fått höra det några gånger, så antagligen finns det folk som tycker de :)
11. Dricker du: Dricka bör man, annars dör man. Alltså vatten osv ;p
12. Pratglad eller tystlåten: Det beror på vem jag umgås med. Men brukar prata på som bara den när jag väl lärt känna personen :) Fredrik skulle nog vela tejpa igen munnen på mig ganska ofta xD
13. Röker du: Nej, faktiskt inte! :) Feströker, men annars, nej :)
14. Vilket schampoo använder du: Tressemme. :)
15. Vilken parfym använder du: Använder inte parfym så ofta, men när jag använder det så har jag Paris Hilton-can can, eller Christina Aguilera - Inspire, som jag fått av Fredriks syster Emilia :)
16. Vilka skor använder du: Det beror på väder och vind :)
17. Vad är du rädd för: Småkryp av alla de slag, döden, osv osv..
18. Gillar du att tvätta: Nå jag tvättar ju inte för hand, så vad finns det att gilla/ogilla? Är ju inte så jobbigt att sätta tvätt i en maskin och sen hänga upp den..
19. Gillar du berg & dalbana: Tycker inte om sånt där alls.
20. Senaste bok du läste: äh, nu kommer jag inte ihåg vad den heter.
21. film du köpte: Ingen aning.
22. låten du lyssnade på: Kommer inte ihåg.
23. låten du har på hjärnan: Ingen för tillfället.
24. musik jag lyssnar på: Det är ganska blandat.
25. senaste personen du ringde: Fredrik.
26. senaste personen som ringde dig: Fredrik.
27. person/erna som finns för dig: Mommo, mamma och Fredrik.
28. TV-program du titta på: Massa.
29. senaste personen du tänkte på: Mommo
30. senaste person du pratade med: Fredrik
31. gången du badade i ett badkar: I somras när vi hälsade på i Flen.
32. gången du badade i havet: Oj, många år sedan! Är nog 5 år sedan?
33. teaterföreställningen du besökte: Kommer inte ihåg vad den heter eller vad stället heter som vi var på. Var i höstas i alla fall.
34. Tycker du nån på skolan är söt: Brukar inte sitta och tänka på om någon är söt eller inte :p Men ja, vi kan väl säga att några i klassen har söta personligheter :)
35. Har du en bästa vän/vänner på skolan: Finns de jag pratar mer eller mindre med, men finns vissa som jag verkligen kommer att sakna när skolan är slut.
36. Gillar du skolan: Från och till.
37. Finns det nån på skolan du inte gillar: Kan mycket väl hända, har inte tänkt så mycket uti de.
38. Skulle du tänka dig börja röka för andra på skolan gör det: Nej.
39. Roligaste ämnet i skolan: Ingen aning. Just nu känns allt tråkigt.
40. Tråkigaste ämnet i skolan: Som sagt, allt känns tråkigt för tillfället.
41. Bästa filmen du sett: Twilight filmerna ;)
42. Bästa tv-serien: True blood :)
43. Snyggaste kända person: Kille: Svårt, men har fastnat för Jeffrey Dean Morgan efter hans medverkande i Greys Anathomy ;) Och Gerard Butler ;) Dessa två i samma film, mmm. Inte konstigt att PS I love you är en av favoritfilmerna ;)
Tjej: Eva Longoria, utan tvekan!
44. Bästa filmrubriken: -

Favorit:
46. mat:
Finns för mycket god mat!
47. låt: Har några favoriter just nu.
48. sysselsättning: Inte mycket.
49. ämne att tala om: Ojoj, finns mycket intressant att prata om.
50. sport: Hockey är den enda riktiga sporten. Allt annat är tråkigt, ingen action!
51. dryck: Fanta, men tycker även om annat. Försöker hålla mig borta från Cola då jag är smått beroende av det. Cola suget kan ibland vara värre än suget efter snus.
52. kläder: Leggings! Sedan ett linne och en skön tröja på det!
53. film: Twilight och några kärleksfilmer.
54. band: Har som ingen favorit.
55. bil: Min Mercedes w126 ;) <3 

Har du någonsin;
57. gråtit över en pojke?
Ja.
58. gråtit över att en kompis har svikit en: Ja.
60. skrivit en dikt: Nej.
61. skrivit en låt: Nope.

Antal;
64. hur många filmer äger du:
Inte så många, finns några på datorn som vi inte bränt ut än.
65. personer från grundskolan du har kontakt med: Typ ingen.
66. skivor du äger: Inte många, allt finns på datorn i princip.
68. Sover du på mage eller på rygg: Tidigare sov jag alltid på sida, men nu har jag börjat sova på mage mer och mer. Fattar inte varför. Rygg är inte någon favorit men ibland måste jag sova på rygg..

Övrigt:
70. Anser du själv att du är snygg?: Ibland kan jag nog tycka de ;D höhö.
71. Vem är snyggast?: Måste ju säga Fredrik ;)
72. Har du varit kär i honom?: Jag har varit och är fortfarande ;).
75. Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?: När jag var singel, ingen aning. Nu när man har varit ut med status "upptagen" så försöker killar ragga på en ibland, men får fet diss tillbaka :p hehe
76. Är du svårflörtad?: Nu när jag är upptagen ja!
77. När är du född?: 1991
78. Vad har du gjort idag?: Varit på skolan och sen inte så mycket mer.
79. Vad gjorde du igår kväll?: Satt klistrad framför tv:n.
80. Vad vill du helst ha nu?: Något sött och gott! Mens cravings!
81. Har du nytvättat hår?: Nej.
82. Vad luktar du nu?: Solarium.
83. Vilken skiva lyssnade du senast på?: Lyssnar inte på skivor.
84. När blev du fotograferad senast?: När Josse fotade mig för någon vecka sedan.
88. Saknar du någon nu?: Jo, min mommo.
89. Dricker du alkohol?: Ibland.

90. När var du i en affär senast?: Idag.
91. Mötte du någon du kände då?: Nej.
92. Tycker du om dina grannar?: Grannarna är sällan här, dem använder huset mer som en sommarstuga, men de hälsar alltid när de åker förbi och ser en :)
93. Använder du icq eller msn?: Msn.
94. Hur många datorer finns i ditt hem?: 2
95. När fick du senast en present?: På min födelsedag.
96. Vad drack du senast?: Vinbärssaft :).
98. Har du några högklackade skor?: Högklackade kan jag inte kalla de, men en liten klack finns det :).
99. Vilken är din favoritfärg?: Lila.
100. Sämsta färg då?: Hmm.. Vet inte. Beror på vart färgen sitter.
101. Har du blivit hotad via telefon?: Ja, men det var länge sedan.
102. Goth eller pop?: Pop.
103. Hur många lampor har du i ditt rum? Har inget eget rum. Men i hela huset har vi många, både jag och Fredrik är tokiga i allt som lyser! Lampor och levande ljus, fast Fredrik är lite mer åt elektronikhållet ;).
104. Vill du ha barn? Jamenvisst! Förhoppningsvis snart :) hihi.
105. Hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? Ingen aning.
106. Vilken färg har du på dina underkläder nu? Svart. *intresseklubben antecknar*
108. Gillar du dokumentärer? Det beror på.
109. Längtar du till din nästa födelsedag? Finns ingen anledning att längta :p
110. Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Det beror på.
111. Har du rakat dina ben någon gång? Ja.
112. Vilka språk kan du prata? Svenska och engelska.
114. Hur många hål har du i öronen? 6st.
115. Vem pratade du med senast? Fredrik.
116. Vad pratade ni om? Det som är på tv:n just nu.
117. Folköl i kylen: Nej.
118. Något husdjur: 2 hundar, 2 katter och 2 marsvin.
119. Någon pojk/flickvän: Pojkvän.
121. Någon sjukdom: Egentligen inte, men förkyld nu.
123. Någon homosexuell kompis? Inte vad jag vet.
124. Duschat idag? Nej.
125. Någon kompis som snarkar? Kompisar vet jag inte om dem snarkar eller inte, men Fredrik och Felix snarkar ;).
126. Morgontrött eller morgonpigg: Morgontrött. ;p
127. Finns det renar i Lappland? Dum fråga.
129. Något beroende? Min mobil, åååh I want it back!.
130. Fikat idag? Nix.
131. Har du några converse? Nej.
132. Något favoritmärke: Nope.
133. Någon vän som bor i något annat land? Nej.
134. Vem är din bästa vän? Fredrik.
136. Var shoppar du helst? Här i norrbotten får det väl bli Luleå..
138. Fras/mening/uttyck som du använder ofta: Ingen aning. Men svär alldeles för mycket.

140. Dagens middag? Korv och makaroner.
141. Dagens köp? Lite matvaror.
143. Dagens planer? Se på tv.
144. Dagens äckel? -
148. Dagens fuling? -
149. Dagens längtan? Gotti gott gott...
150. Dagens vill ha? Gotti gott gott.
152. Dagens sötnos? Felix <3
153. Dagens vän? Får nog bli Josse, hehe. Anledning? Henne jag var med på skolan, hon peppade mig under idrotten även om jag sög och sen for vi och solade :).
155. Dagens kläder? Nike byxor, linne och huvtröja.
156. Dagens cooling? Jag ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0