Torsdag

Gick bra under lektionen idag, gick upp lite fler ljus i huvudet än tidigare. Nu är det bara två uppgifter till som ska göras innan skrivningen och jullovet ;p

Tänkte strax börja göra klappgröt! Dvs om jag inte glömt att köpa hem någon ingrediens, men som tur är så är det inte så värst mycket i den, så jag borde nu ha det som behövs hemma ;p

Börja med Zumba eller inte? De är frågan. Ska suga på den karamellen ett tag innan jag bestämmer mig!
Borde väl egentligen anmäla mig, så att man någon gång kommer in i något som har med motion att göra, skulle vara bra för mig ;p höhö.
Jag är helt enkelt för lat och bekväm av mig. Borde verkligen göra något åt det!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0