Tisdag

Lax verkar inte vara min grej längre. Jag som alltid älskat lax. Eller aa, de är väl bara min lax som blir vidrig, för när man äter det någon annanstans så skulle jag kunna äta ihjäl mig!
Suttit med spy känslor sedan min lax middag. Usch.

Har skrivning imorgon, men inte fått tummen ur det berömda hålet och pluggat. Blir väl en panikplugg innan jag lägger mig i sängen. Sedan en till panikplugg på morgonen när jag slänger i mig frukost.

Annars har jag inte fått något vettigt gjort idag. Inte ett skit. Lite ved hämtade jag in på morgonen, mer har jag inte gjort. Eller jo, diskat! Wohoo!

Lillasyster Jessica började fråga mig på fejjan vad jag vill ha i julklapp.. ööööh?!
Jag har bara fokuserat på att fundera på vad andra vill ha, inte tänkt en tanke på mig själv :s
Nå, blev iallafall att önska mig pengar, "sponsring till tatuering" som jag så fint kallar det. Vet att mamma inte tycker det är roligt att ge ett kuvert med pengar i julklapp, så jag offrade mig och gick in på IKEA's hemsida för att se om det fanns något jag ville ha. Kände att jag absolut inte kommer hitta något. HA, trodde jag.
Blev en hel del saker jag skulle kunna tänka mig behöva :) Mest köksgrejer, som mortel, sockerkaksform, tavlor osv :p hehe.
Jessica sa också att dem varit på IKEA idag för att leta julklappar, men mest suckat och inte alls vetat vad jag behöver/vill ha :p haha. Nå, nu blir det väl en till sväng på IKEA för deras del! ;)

Nå. Ska läsa klart bloggar, sedan blir det väl att tvinga mig själv att plugga..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0