Stolt storasyster!

Alltså jag kan inte vara en mer stolt över mina syskon än vad jag redan är!
Helt sjukt hur bra mina syskon är! Värmer verkligen i storasyster-hjärtat! <3
Alla mina syskon är bra på sina sätt, alla har något de är bra på. Nu är minstingen ganska liten, så man har väl inte direkt upptäckt hennes talang, men det kommer :)

Det var de här jag skulle komma fram till:



Min lillasyster Ronja som sjunger. Hon är så otroligt duktig! <3
Att hon vågar stå på en scen och sjunga på julavslutningen i skolan är så otroligt stort!
Sen har hon en väldigt fin sångröst också. Man får nästan tårar i ögonen :')

Mina syskon betyder så otroligt mycket för mig och det finns nog ingenting jag inte skulle göra för dem.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0