Onsdag

Då var det onsdag!

Blev sent innan jag kom i säng.. Jag är helt hopplös :p haha.
Kunde inte hålla fingrarna i stry när det gäller kameran, blev en hel del bilder ;D haha. Mest blev det bilder på hundarna såklart, men fick några på Fredrik också :) Än så länge är jag väldigt nöjd med kameran!
Måste köpa mig en liten kameraväska så min nya kompis inte blir förstörd om man tar med sig den någonstans :)

Ska väl nu gå ut en sväng och klyva lite "startved" och ta in några påsar med ved så jag kan fylla vedlådan.. Fredrik eldade upp det sista igår och idag blev det inte att han for ut i vedbodan och fixade in ved. Han var så ivrig över att få fara iväg och leka med Timberjacken ;) haha. Tror han saknar skogsarbetet väldigt mycket :)

På någon timme åker jag iväg till Happis och hämtar upp min lillebror Anton :) I flera månader har han tjatat om att få komma hit och sova, så passar på nu då :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0