Nyår

Nu är det inte många timmar kvar av det här året.
Hur ska man sammanfatta de då?
Har varit många med- och motgångar. Varit nära att ge upp flera gånger, men jag har alltid lyckats ta mig upp igen på något vis..
Annars kan jag väl inte gnälla.
Jag har tagit studenten, haft ett sommarjobb, varit arbetslös och sedan hoppat på en utbildning igen för att på något sätt få in lite pengar.

Ja det finns väl egentligen inte så mycket att säga om detta år. Det har varit både bra och dåligt.
Nästa år ska jag försöka tänka mer positivt. Sen ska jag också försöka röra mig lite mer, har gått upp några kilon detta år och dessa kilon vill jag gå ner igen + lite till. Men det tar jag tag i efter idag ;) Jag och Josse ska ju börja Zumba :)





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0