Måndag

Lyckades inte somna förrän efter tre tiden.. Fick ligga och vrida och vända mig hur länge som helst. När jag väl somnat har jag sovit oroligt. Märker att jag inte sovit bra för jag fryser så förbannat.. Brukar bli så eftersom jag snurrar och har mig när jag sover oroligt och då hålls inte täcket på mig...

Är lite oroligt för att köra in till Kalix.
Denna morgon har varit allt annat än bra.
Jag har en riktig "ful-dag" och vill verkligen inte visa mig utanför huset.
Inte fått i mig någon bra frukost då jag idag också har en dag då allt är usch.
Fick veta att mitt läkarbesök inte blivit avbokat. Jävla skit. Måste börja stressa med det också idag..
Finns en hel del annat som har gått fel, men orkar inte dra upp allt.

Ska nu börja fixa mig lite..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0