Inte trött..

Fan.
Mr.Blund verkar ha glömt bort mig igen.

Saknar min gubbe väldigt mycket. Är typ 6 timmar sedan han åkte härifrån, och det känns som att jag ska gå sönder :(
Längtar nå fruktansvärt till torsdag!! Då kommer han hem igen och jag får ha honom hemma tills efter nyår! Ska bli sååå härligt att ha honom hemma så länge!!! <3

Medans jag väntat på att Mr.Blund ska hitta hit så har jag kollat runt lite på nätet. Bestämde mig för att klicka hem en julklapp åt Fredrik :) Vi har egentligen beslutat att vi inte ska köpa julklappar åt varandra nu, vi tänkte vänta till mellandagsrean, men jag kunde inte hålla mig :) Vet att Fredrik vill ha den här saken också, så jag vet att han kommer bli glad när han öppnar paketet :) Dock kommer jag nog få "lida" några timmar pga denna julklapp ;p hehe.
Klickade även hem några böcker, vill ta tag i mitt läsande igen.
Blev även att klicka hem en "julklapp" åt mig och Fredrik ;p Får se vad han säger om det ;D haha.

Nej. Ska nu ta och lägga mig i sängen och se om man lyckas somna..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0