G

Efter många om och men kom jag äntligen in på min mail. Vette fasiken om hotmail har några problem just nu eller?! Kanske är min dator de är fel på, inget ovanligt med de.
När jag kom in på mailen såg jag att jag fått ett mail från läraren jag hade i Vård och omsorg. Har fått G i den kursen.. Hade väl hoppats på VG iallafall, men jag är tydligen för tyst fortfarande osv. Sen vet jag ju inte hur det gick på provet heller, det kan lika gärna ha gått åt skogen, fast att jag kände att det gick skitbra..
Men men. Jag kan iallafall pusta ut och lämna den kursen bakom mig nu!

Har suttit och försökt gå igenom uppgifterna nu i den här kursen. Har väl gått lite sisådär.
Måste nu försöka hitta en artikel.. Får se hur det går. När jag är klar med det kan jag slappna av till imorgon när jag ska på lektion..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0