Fredag

Denna dag har väl varit ganska lugn, om man bortser från mina humörsvängningar. Tycker inte alls om när jag har dessa perioder då jag svänger från att vara arg som ett bi till att vara en liten ängel. Typ. Är inte alls roligt för Fredrik och inte för mig heller för den delen, jag avskyr det. Vill bara slita av håret på mig själv eller något.

Var in till Kalix och hämtade lite grejer så Fredrik kunde börja fixa med elen i köket, dock så blev det typ ingenting gjort idag så det kändes ju väldigt onödigt att stressa med att hämta grejer från Kalix..
Städat köket, puttsas att köksluckor osv.
Städat toaletten, inte färdigt där än, men är så mycket tvätt där så jag ids inte lägga ner så mycket tid på att städa där då. Åååh jag måste få bort den där förbaskade tvätten någon gång!! Känns som att jag tvättar och tvättar men ändå så blir högen inte mindre.

Fredrik hämtade skräpmat från Sangis, jag orkade inte börja göra någon mat. Mitt i maten kom Fredriks familj hit.
När jag ätit klart tog jag skolgrejerna och dator in i sovrummet och började plugga lite. Blev någon timmes plugg, ena uppgiften blev gjord. Bara den andra kvar då. Ska försöka fixa den imorgon. hoh.

Ska väl nu ta och bädda ner mig i soffan och försöka undvika en till argsomettbi-attack..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0