btw

Inatt hade jag en sjuk dröm.
Först trodde jag att jag hade fått löss, för jag gjorde inget annat än att klia mig i huvudet som en dåre.
Ju längre drömmen pågick, desto mer började det klia.
Till slut så kliade det över hela kroppen, trodde det var skabb.
Lyckades till slut vakna, och inte fan kliade det någonstans.
Fyfan vad sjuka drömmar man kan ha.

Kanske har något att göra med att mina öron håller på att ha ihjäl mig på dagarna?
De har blivit torra och gör mig galen till och från då de kliar.
Jag har 3 teorier till att öronen blivit såhär.
1. Pannbandet jag köpt och börjat använda väldigt mycket. Mina öron är inte direkt vana vid att bli skyddade mot vind och kyla.
2. Shampot och balsamet som jag bytt till, alltså en allergisk reaktion.
3. Vädret.

Finns väl inte så mycket jag kan göra åt mina kliande öron :(
Har nu försökt undvika pannbandet så mycket det går. Men det verkar inte hjälpa mina öron.
Säkert en allergisk reaktion på mitt nya silikonfria (?) shampoo :( Jag som tyckte det var så bra!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0