Slut..

Jag är trött, såå trött..
Bara två dagar kvar.. Bara två dagar kvar.. Bara två dagar kvar......
Det enda jag tänker på om dagarna är att få ligga i sängen och få sova ut. Fan vad skönt det skulle vara att få ligga och sova så länge man vill!
Var sisådär på jobbet idag. Fick min en humörsänkare då och då på morgonsidan, men det blev bättre när jag fick gå upp på våningen och prata av mig till mamma och Elin :)
Värsta snyggingen på jobbet idag! Visst, jag har ett förhållande sen snart 3 år tillbaka och förlovad, men lite måste man väl få titta? ;) Se men inte röra liksom! ;) höhö. Den där killen hade mycket som jag är lite svag för, haha. Fick väl lite smått tunghäfta när han ställde mig en fråga, som jag tyvärr inte kunde hjälpa honom med ;) haha.

Annars efter jobbet åkte jag och fyllde tanken i Goffen. Det behövdes verkligen, körde på de sista dropparna till Preem ;D haha. Körde hem mamsen och så brummade jag iväg mot Sangis för att möta upp Fredrik och Emilia, vi skulle ha oss lite skräpmat ;p Gotti!
Efter maten tog jag datorn och la mig i sängen. Somnade en liten stund också, men vaknade av att Fredrik kikade in i sovrummet. Han skulle väl se om jag lever ;p

Ligger fortfarande i sängen. Funderar på att göra lite nytta innan jag lägger mig för natten.
Bada hundarna?
Gå igenom påsarna i sovrummet?
Städa köket?
Göra bort veckans städning av toaletten?
Rensa kattlådan?

Igår tog jag iallafall och rengjorde buren åt Elliott, tog även och badade honom, borstade igenom honom och klippte klorna. Var ett tag sedan. Tror inte att han tyckte om den behandlingen, för han har suttit och tryckt inne i sitt hus sedan han fick komma tillbaka in i buren igår.. Han älskar gräs, men gräset är kvar, samma med knäckebrödet som han älskar, de ligger fortfarande kvar i matskålen..

Men men..
Nä, jag tar nog och går igenom Felix päls med borsten och klipper hans klor. Blir väl att åtminståne bada honom idag. Får se om jag orkar börja tvätta Lotus, är så tjorvigt med våran lilla dusch och Lotus storlek ;D haha.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0