Slut väntat.

Har väntat på sotarn hela dagen, men ingen sotare har synats till.
Har kollat lappen vi fick i brevlådan 150gånger och det står klart och tydligt onsdagen den 31 Augusti mellan 13.00 och 15.00..
Jag som ville ut och cykla med Lotus :( Nog för att de inte är försent än, men latmasken har hunnit bosätta sig i mig så det får vara!
Nå, behöver inte ha dåligt samvete med Lotus idag, var ju ute och tränade med han på gården tidigare idag :)

Pratat en sväng med Fredrik på telefon också. Kommer inte ens ihåg vad vi pratade om :S Mitt minne är inte det bästa just nu, igår kväll gick jag och funderade på saker och ting, och mitt i funderingarna så glömde jag bort vad jag funderade på :S Var som att jag var helt tom i skallen.. haha.

Var nyss ut och hämtade in min påse med yllestrumpor! Åååh så jag längtat efter dem under sommaren! Mommos yllestrumpor är bland det bästa jag vet under hösten och vintern! myyyys!
Idag kändes det nästan så pass kallt att jag hade velat elda :p hehe. Och sätta igång elementet på toan! Men neeeej, jag är envis och snål, ska spara på veden och hålla nere elkostnaderna så mycket jag bara kan! ;) höhö.

men men. Ska väl slå igång ett avsnitt Cold Feet medans jag väntar på att Fredrik ringer igen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0